On-line objednání
V našem online rezervačním systému vždy naleznete aktuální nabídku volných termínů.
Pokud potřebujete změnit nebo zrušit objednaný termín, tak prosím nejdéle 24h předem. U rezervací zrušených později můžeme vyžadovat poplatek, pokud se termín nepodaří obsadit.
V případě nutnosti nás kontaktujte
Často se nás ptáte
Můžu se objednat po telefonu?
Využijte prosím primárně náš on-line systém. Pokud jste již naši klientkou, tak se na dalším termínu domluvíme vždy na konci ošetření - díky tomu máte jistotu, že na Vás budeme mít vždy čas. Přednost mají vždy naše stávající klientky.
Je možné zrušit objednaný termín?
Chápeme, že občas se může stát něco nepřevídatelného a musíte termín zrušit. Proto u nás máte možnost až 24 hodin předem zrušit termín bezplatně. Pokud rušíte termín na posledních chvíli, tak musíme bohužel vyžadovat platbu. V takovém případě totiž nejsme schopné sehnat náhradu a vzniká nám prostoj.
Nabízíte produkty k zakoupení i on-line?
Veškeré produkty s kterými pracujeme u nás máte možnost zakoupit. Nicméně pouze v rámci ošetření. Jejich správný výběr je klíčový a chceme mít jistotu, že volíte to správné pro svou pleť.
Jak mohu zaplatit?
V našem salonu můžete platit hotovo, pomocí QR nebo platební kartou.